Handlevogn

Din handlevogn er tom.

Handlevogn

Din handlevogn er tom.

Rådgivning

Gode råd når behovet oppstår!
Rådgivning

Rådgivning

Dentalhuset har mange års erfaring med bistand innenfor drift og utvikling av tannklinikker. Vi er opptatt av at klinikken jobber så optimalt, smart og funksjonelt som mulig - på den måten får dere mer kontroll, bedre styring og mer tid til pasientene. Gode råd er aldri langt unna med Dentalhuset, og vi bistår gjerne med råd og veiledning, men vi kommer også til din klinikk eller i ett av våre kurs- og treningslokaler for din klinikk. 

Vi bistår bl.a med:

 

Klinikkutvikling
  • Strategi (fokus på vekst)
  • Arbeidsmiljø
  • Ledelsesutvikling
Personal og ledelse
  • Konflikthåndtering
  • Rekruttering og ansettelser
  • Teamutvikling
  • Medarbeidersamtaler
  • Personalpolitikk
  • Intern kommunikasjon
HMS
  • Kvalitetskontroll
  • Internkontroll
  • HMS plan
  • Risikovurdering
Arbeidsplass
Vi hjelper deg å skape de rette rammene for et godt sted å jobbe.
Ingen nasjonale grenser
Vi hjelper deg der du er!
Fagpersoner
Solid kompetanse gir deg de rådene du behøver!

Kom igang med rådgivning

Med vår tjenestevelger kan du raskt og enkelt sette sammen de tjenestene du ønsker mer informasjon og bistand rundt, og vi kontakter deg!

Introduksjonspakker

Sosiale medier strategi og 3 timers workshop

Vil du øke forståelsen av hvordan klinikken kan syneliggjøres i sosiale medier? Usikker på om kurs er nok for å få den tyngden du behøver for klinikkens profil i sosiale medier?

Strategipakke

Ønsker du å styrke din bedrifts potensiale, vil du jobbe mer målrettet mot en bestemt retning?

Prøv vår pakke: forretningsstrategi etterfulgt av 3 timers workshop med en av våre konsulenter. 

Bygg din strategi for morgendagen!

Ofte stilte spørsmål

Når du skal løse en konflikt er det viktig å finne ut hvilken type konflikt det er snakk om. Ulike typer konflikter skal håndteres på forskjellige måter:

skjermbilde_2017-07-31_kl._10.58.38.png

Som leder kan du skape en kultur hvor det er akseptert å ta opp saker man er uenige om, hvor man lytter til andres synspunkter med respekt, undersøker hva uenigheten går ut på og unngår destruktive konflikter. 

I tillegg er det for klinikken å ha en egen politikk for konflikthåndtering, denne prosedyren bør være utarbeidet i et samarbeid mellom ledelsen, ansatte og eventuelle representanter. 

 

Stort sette havner en konflikt innenfor fire ulike typer konflikter. 

Disse er som følger:

  1. Konflikter om metoder
  2. Konflikter om ressurser
  3. Konflikter om verdier 
  4. Personlige konflikter

Våre tjenester